رونمایی از می ۱۱ شیائومی

می 11

شیائومی  از مدل بین‌المللی گوشی می ۱۱ رونمایی کرد در حالی که طی این رویداد اسمی از می ۱۱ لایت برده نشد.  احتمالا شاهد یک پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه خواهیم بود.

پرچمدار 2021

شیائومی Mi 11 یکی از بهترین پرچم‌دارهای سال ۲۰۲۱ است که ابتدای سال جاری با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی +QHD رونمایی شد. این گوشی در ابتدا در کشور چین در دسترس قرار داشت اما خوشبختانه شیائومی روز گذشته با قیمت ۷۴۹ یورو آن را برای بازارهای بین‌المللی هم عرضه کرد.

در جریان رونمایی از نسخه‌ی بین‌المللی این محصول شرکت چینی نامی از هیچ گوشی دیگر نبرد اما به نظر می‌رسد یک گوشی دیگر تحت عنوان می ۱۱ لایت هم قرار است به‌زودی راهی بازار شود که احتمالا به نوعی یک پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آید و این خبر بسیار خوبی برای آن دسته از کاربرانی است که به دنبال یک محصول قدرتمند با قیمت پایین‌تر می‌گردند.

به گزارش Gizmochina، این محصول به‌تازگی موفق به دریافت گواهی از وب‌سایت Bluetooth SIG شده و به احتمال فراوان حدودا یک ماه دیگر به همراه پرچم‌دار اصلی شرکت یعنی Mi 11 در دسترس قرار می‌گیرد. (Mi 11 یک ماه دیگر رسما به بازار عرضه می‌شود). وب‌سایت Bluetooth SIG محصولی را تحت عنوان شیائومی می ۱۱ لایت لیست کرده که شماره مدل آن نشان می‌دهد این گوشی برای بازار جهانی در نظر گرفته شده. البته قطعا مدلی از آن در کشور چین عرضه خواهد شد منتها مدلی که در رابطه با آن صحبت می‌کنیم برای بازار جهانی است.

رابط کاربری

از آنجایی که شیائومی به‌تازگی از رابط کاربری MIUI 12.5 رونمایی کرده، این احتمال وجود دارد که می ۱۱ لایت با همین رابط کاربری به همراه اندروید ۱۱ در دسترس قرار بگیرد. اگرچه هنوز در رابطه با نسخه‌ی رابط کاربری گوشی مطمئن نیستیم اما در لیستی که شیائومی منتشر کرده، دیدیم که گوشی شیائومی Mi 11 در اولین موج به رابط کاربری MIUI 12.5 آپدیت می‌شود و اسمی از می ۱۱ لایت برده نشد. به همین خاطر می‌توان گفت احتمالا این گوشی در همان زمان ورود به رابط کاربری یاد شده مجهز خواهد شد.

هنوز مشخص نیست دقیقا چه زمانی باید منتظر رونمایی از این محصول باشیم اما گفته می‌شود این اتفاق حدودا یک ماه دیگر و بعد از عرضه‌ی رسمی Mi 11 رخ خواهد داد.

منبع: PhoneArena

در رابطه با مشخصات فنی گوشی اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما به احتمال بسیار فراوان از اینترنت پرسرعت ۵G پشتیبانی کرده و به پردازنده‌ای ضعیف‌تر از اسنپدراگون ۸۸۸ و همچنین ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد. احتمالا پردازنده‌ی یاد شده همان اسنپدراگون ۸۷۵ است که کوالکام آن را برای گوشی‌های پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه تولید کرده.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *