رونمایی سامسونگ از خانواده گلکسی S22 در آنپکد 2022

گوشی Samsung S22 Family

رونمایی سامسونگ از خانواده گلکسی S22 که در رویداد آنپکد سامسونگ در فوریه 2022 رخ دارد، از موضوعات داغ این روزهای بازار تکنولوژی است و موبایل بازار در این متن به معرفی کامل این محصولات می‌پردازد.

خانواده Galaxy S22 شامل سه محصول به نام‌های Galaxy S22، Galaxy S22 Plus که سایز بزرگتری دارد و Galaxy S22 Ultra که دارای بالاترین مشخصات است. هرچند که پیش از رونمایی کامل اطلاعات درز شده در باره این خانواده از محصولات سامسونگ به قدری زیاد بودند که چیز زیادی برای شگفت‌زدگی طرفداران وجود نداشت، اما اکنون می‌توانیم به اطلاعات تایید شده کمپانی دسترسی داشته باشیم.

رونمایی سامسونگ از خانواده گلکسی S22

کمپانی سامسونگ این محصولات را به عنوان نوآوری‌های پیشرفته معرفی می‌کند که به طور کامل آینده گوشی‌های هوشمند را بازنویسی می‌کند. در واقع با استفاده از این تلفن هوشمند، می‌توانید حتی در شب هم بهترین عکس‌ها و ویدیوها را ثبت کنید و همچنین با قدرت، سرعت و ابزار خیلی خوبی هم در دست خواهید داشت.

لازم به ذکر است که سامسونگ در این سری تلاش‌های زیادی برای پایداری کرده است و این خط با استفاده مجدد از تورهای ماهیگیری مستعمل تولید شده است و بسته‌بندی کاغذی 100% بازیافتی دارد، همچنین به همین منظور تعداد نسل‌های بیشتری هم پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های سیستم عامل را دریافت می‌کند. این گوشی‌ها چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عاملی و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی خواهند داشت.

گوشی Galaxy S22 Ultra

معرفی رونمایی سامسونگ از خانواده گلکسی S22 را با گوشی گلکسی اس 22 اولترا شروع می‌کنیم که برترین گزینه از نظر قدرت و مشخصات در بین سایر اعضای خانواده S22 است. این دستگاه ، همانطور که پیش بینی می‌شد، بسیاری از ویژگی‌های گلکسی نوت را به ارث برده است. این گوشی نمایشگر فوق العاده، عملکرد سریع، دوربین فوق پیشرفته و بهترین کیفیت ساخت است که می‌توان هر کاری را از آن انتظار داشت.

به طور خلاصه نکات مثبت آن عبارتند از:

  • کیفیت صفحه نمایش پیشرو در بازار
  • قلم S Pen
  • پشتیبانی از به روزرسانی فوق العاده طولانی
  • دوربین قدرتمند
  • کیفیت ساخت فوق العاده

مشخصات فنی

وقتی صحبت از گوشی‌های پرچم‌دار می‌شود کمپانی‌ها آخرین تکنولوژی‌های خود را به بازار عرضه می‌کنند اما در این دستگاه‌ها مبحث قیمت هرگز درنظر گرفته نمی‌شود. در نتیجه شاید با یک گوشی گران روبرو باشید، اما می‌توان گفت که شاید بهترین انتخاب برای سال 2022 باشد.

این گوشی مجهز به یک سیستم 4 دوربین با لنز زوم پریسکوپ دوربرد است. این دوربین‌ها ماژول پشتی عبارتند از: یک دوربین 108 مگاپیکسلی عریض، یک دوربین 8 مگاپیکسلی پریسکوپ با قدرت زوم اپتیکال 10x، یک دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض. دوربین سلفی هم یک لنز 40 مگاپیکسلی عریض است. از نکات مهم این گوشی قابلیت عکس‌برداری فوق‌العاده در نور کم است.

در این گوشی که در رونمایی سامسونگ از خانواده گلکسی S22 معرفی شد، شما گزینه‌های رنگی مختلفی دارید: سفید، مشکی، زرشکی، سبز، نوک مدادی، قرمز و آبی. این گوشی 228 گرمی قاب بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد و در جلو و عقب پوشش شیشه‌ای آن با +Gorilla Glass Victus مقاوم شده است. صفحه نمایش 6.8 اینچی یکی از پررنگ‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود که از تکنولوژی Dynamic AMOLED 2X استفاده می‌کند. این پنل 1440 * 3088 پیکسل رزولوشن دارد و با استفاده از حداکثر نرخ روشنایی 1750 نیت آن می‌توانید در هر جایی از این گوشی استفاده کنید و نگران تاریکی صفحه نباشید. در زیر صفحه نمایش هم یک حسگر اثر انگشن اولترا سونیک قرار گرفته است. نرخ به روز رسانی تصویر در این صفحه نمایش 120 هرتز است و نرخ نمونه‌برداری لمس در حالت گیمینگ تا 240 هرتز می‌تواند باشد.

در نهایت هم با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یونی بهره می‌برد که از شارژ سریع 45 واتی هم استفاده می‌کند. همچنین سرعت شارژ سریع وایرلس 15 واتی دارد و می‌تواند شارژ معکوس 4.5 واتی را هم ساپورت کند.

قلب تپنده این دستگاه یک تراشه Snapdragon 8 Gen 1 (4nm) (برخی کشورها مانند چین و آمریکا) و یا Exynos 2200 (4nm) (برای اروپا) است که با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 کار می‌کند و تا 4 سال هم ضمانت به روزرسانی دارد. این گوشی در انواع زیر عرضه می‌شود: رم 8 گیگ و ظرفیت 128 گیگابایت، رم 12 گیگ و حافظه‌های داخلی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت.

 قلم Spen

این گوشی دارای یک قلم خاص و روان است و سامسونگ اعلام کرده است که تاخیر عملکرد آن را بهبود بخشیده است. این امر سبب می‌شود تا شما تجربه‌ای مشابه نوشتن روی کاغذ را داشته باشید. این قلم یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد در این گوشی به شمار می‌رود.

گوشی Galaxy S22

مشخصات گوشی‌هایی که در رونمایی سامسونگ از خانواده گلکسی S22 معرفی شدند تا حدی یکسان هستند اما در ویژگی‌هایی تفاوت دارند. قطعا گوشی Galaxy S22 Ultra بهترین در این سری است، با این وجود سایز کوچکتر این گوشی و وزن کمتر ممکن است برای طرفداران گوشی‌های کوچکتر جذاب‌تر باشد. با این وجود باتری در این مدل افت داشته. این مدل دارای یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی از جنس لیتیوم یونی است که امکان شارژ سریع 25 واتی را دارد. همچنین به دلیل سایز کوچکتر شما یک نمایشگر 6.1 اینچی امولد داینامیک با وضوح تصویر 1080 * 2340 خواهید داشت.دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است و دو دوربین دیگر 10 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل فوق عریض است، در بخش سلفی هم یک دوربین 10 مگاپیکسلی وجود دارد. پس اگر شما به گوشی‌های کوچکتر علاقه دارید، یا ترجیح می‌دهید یک گوشی پرچمدار با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید، قطعا مدل Galaxy S22 برای شما مناسب‌تر است. این گوشی در دو نوع با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت و رم 8 گیگ ارائه می‌شود.

گوشی Samsung Galaxy S22 Plus 5G
گوشی موبایل Samsung Galaxy S22 Plus 5G

گوشی +Galaxy S22

ویژگی‌های سخت‌افزاری مانند گرافیک و پردازنده مرکزی و… هم در این گوشی با گلکسی اس 22 اولترا مشابه است، اما اندازه آن و به دنبالش اندازه پنل صفحه نمایش کوچکتر است. این صفحه نمایش 6.6 اینچی از تکنولوژی AMOLED استفاده می‌کند و رزولوشن 1080*2340 دارد، مشخصات دوربین‌های این مدل هم مانند Galaxy S22 هستند، اما در بخش باتری این مدل قوی‌تر عمل شده است و مجهز به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی با امکان شارژ سریع 45 واتی، شارژ سریع بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس بی سیم 4.5 واتی است. این گوشی در دو نوع با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت و رم 8 گیگ ارائه می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *