رونمایی ردمی نوت ۱۰ شیائومی

با توجه به جدیدترین اخبار منتشر شده در رابطه با گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد این محصولات را اوایل ماه مارس (اسفند ماه سال 1399) به طور رسمی رونمایی کند.

گوشی‌های سری ردمی نوت یکی از موفق‌ترین محصولات شیائومی به حساب می‌آیند که با وجود قیمت مناسب، به نسبت سایر گوشی‌های میان‌رده قدرت سخت‌افزاری بسیار خوبی هم در محدوده‌ی قیمتی مورد نظر دارند. به‌عنوان مثال گوشی‌های ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو که در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شدند در سراسر جهان به‌خصوص در کشور خودمان به‌عنوان دو گوشی پرطرفدار و پرفروش به حساب می‌آیند و این روند خوب با عرضه‌ی گوشی‌های ردمی نوت ۹ که در مدل‌های متنوعی هم راهی بازار شدند ادامه پیدا کرد.

استقبال خوب کاربران از این گوشی‌ها باعث شده شیائومی به تولید آن‌ها ادامه دهد و اکنون سری ردمی نوت ۱۰ در دست ساخت قرار دارند. به‌عنوان میان‌رده، این محصولات یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی هستند که قرار است در سال ۲۰۲۱ رونمایی و راهی بازار شوند. تا به این لحظه فقط اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی‌های این سری منتشر می‌شد اما شعبه‌ی هندوستان شیائومی به‌تازگی در صفحه‌ی رسمی خود در توییتر، تاریخ رونمایی تقریبی این گوشی‌ها را اعلام کرد.

طبق گفته‌های شیائومی، گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ اوایل ماه مارس (اسفند ماه سال 1399) رونمایی می‌شوند. از آنجایی که خبر از یکی از شعبه‌های خود شیائومی منتشر شده بنابراین می‌توانیم به صحت گفته‌های آن اعتماد کنیم اما اینکه دقیقا در چه روزی از این گوشی‌ها رونمایی می‌شود مشخص نیست و توضیحی هم در این رابطه داده نشده.

در این تیزر، جز اشاره به تاریخ حدودی رونمایی از این گوشی‌ها اطلاعات بیشتری داده نشده. اما در بخشی از آن آمده که سری ردمی نوت ۱۰ به نسبت نسل قبل ارتقای زیادی خواهند داشت؛ طوری که تاکنون کاربران این میزان از ارتقا را در هیچ یک از سری‌های قبلی تجربه نکرده بودند.

پیش‌تر اخباری پیرامون گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ شنیده بودیم مبنی بر اینکه یک مدل از آن‌ها به دوربین ۴۸ مگاپیسکلی و پردازنده‌ی مدیاتک Dimensity 720 (یا اسنپدراگون ۷۳۲G) مجهز خواهد شد. اسنپدراگون ۷۳۲G در گوشی پوکو X3 که ماه‌ها قبل رونمایی شد هم وجود دارد و با توجه به قدرت پردازش بالایی که دارد، طبیعی است شیائومی آن را برای گوشی جدید خود انتخاب کند.

از طرفی برخی از خبرها از این موضوع حکایت دارند که مدل قدرتمند این سری که احتمالا ردمی نوت ۱۰ پرو نام دارد، به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G (در نتیجه پشتیبانی از اینترنت ۵G) و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. همچنین قرار بود در یکی از گوشی‌های این سری، پردازنده‌ی Dimensity 820 مدیاتک که از اینترنت ۵G هم پشتیبانی می‌کند استفاده شود.

بنابراین به نظر می‌رسد فعلا خبرهای منتشر شده پیرامون مشخصات فنی این گوشی‌ها هنوز موثق نیست و باید تا انتشار خبری رسمی در این رابطه منتظر بمانیم. یکی از دلایل این موضوع هم می‌تواند این باشد که احتمالا مانند سری ردمی نوت ۹، گوشی‌های این سری هم تنوع بسیار زیادی خواهند داشت.

با توجه به گفته‌ی شرکت، تا اوایل ماه مارس کمتر از یک ماه فرصت باقی مانده و خوشبختانه قرار نیست مدت زمان زیادی را تا معرفی یک سری از جذاب‌ترین میان‌رده‌های سال ۲۰۲۱ منتظر بمانیم.

منبع: GSMArena

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *