19%
پیشنهاد شگفت انگیز فرصت باقی مانده
گزارش نادرستی مشخصات

ساعت هوشمند مدل Smart watch HK14 Pro PlusSmart-watch-HK14-Pro-Plus

برند شیائومی - XIAOMI شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
  • سازگاری:اندروید 7.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا
  • ظرفیت باتری:450 میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام:دارد
  • قابلیت مکالمه:دارد
- ارسال اکسپرس ویژه تهران فقط برای سفارشات ثبت شده قبل از ساعت 14 ارائه می‌گردد.
- کلیه کالاها دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی می‌باشند.
- تحویل حضوری در روزهای شنبه تا چهارشنه از ساعت 15 الی 17 و روز پنجشنبه از ساعت 11 الی 13 انجام می‌پذیرد.
- جهت دریافت حضوری کالا، حداقل 1 ساعت قبل از مراجعه به انبار، می بایست سفارش ثبت و پردازش شود.
- در صورت نیاز به مشاوره خرید می توانید با شماره 91008777-021 تماس حاصل فرمایید.
1,030,000 تومان
مقایسه

نقد و بررسی اجمالیSmart-watch-HK14-Pro-Plus

ساعت هوشمند HK14 Pro Plus نسخه Chat GPT یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار است که با ظاهری شبیه به اپل واچ روانه بازار می‌شود و توجه همه کاربران، به ویژه طرفداران برند اپل را به راحتی جلب می‌کند. این اسمارت واچ که به عنوان ردیاب تناسب اندام و سلامتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، از چندین حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند پارامتر‌هایی مانند مقدار کالری سوزانده شده و مسافت طی شده در حین تمرین را به درستی محاسبه کند؛ این داده‌ها شما را از کیفیت تمرین مطلع می‌کنند و برنامه‌هایی را جهت داشتن تمرینی بهتر ارائه می‌دهد.

برای HK14 Pro Plus سنسور‌های پیشرفته‌ای نیز در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها بر ضربان قلب، اکسیژن و فشار خون شما در تمام ساعات شبانه روز نظارت می‌کند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی، با ارسال پیامی به شما هشدار می‌دهد. ساعت هوشمند HK14 Pro Plus نسخه Chat GPT در طول شب نیز شما را همراهی می‌کند و کیفیت خواب در سطوح مختلف را می‌سنجد؛ از این رو برنامه‌های مفیدی را جهت داشتن خوابی آرام و لذت بخش در طول شب ارائه می‌دهد. اسمارت واچ همچنین می‌تواند عدم حرکت شما را برای مدت طولانی تشخیص دهد و با ارسال یک اعلان، شما را به داشتن حرکت و فعالیت تشویق کند.

HK 14 پرو پلاس امکانات دیگری همچون کنترل موسیقی و تماس‌ها را بدون نیاز به تلفن همراه فراهم می‌کند و برنامه‌های کاربردی همچون کرنومتر، تنظیم آلارم و نمایش وضعیت آب و هوا را ارائه می‌دهد. این مدل ساعت هوشمند HK از قابلیت رمزگذاری نیز پشتیبانی کرده و امنیت داده‌ها را تضمین می‌کند؛ البته باید توجه داشته باشید که در صورت وارد کردن رمز اشتباه تا 5 مرتبه، تمام اطلاعات به صورت خودکار پاک می‌شوند. با این همه، یکی از قابلیت‌های مهم در ساعت هوشمند HK14 Pro Plus که آن را از دیگر محصولات متمایز می‌کند، پشتیبانی از دستیار هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد به صحبت با آن بپردازید و پاسخی درست برای سوالات خود در هر زمینه‌ای بیابید.

ساعت به دستیار صوتی نیز مجهز شده است و امکان انجام امور مورد نظر بدون نیاز به لمس ساعت یا گوشی همراه را فراهم می‌کند. HK14 پرو پلاس با بدنه‌ای مستطیلی شکل از جنس فلز مرغوب عرضه می‌شود و در لبه سمت راست خود یک مجیک باتن به همراه یک دکمه فیزیکی را جای می‌دهد؛ در این صورت شما می‌توانید با یک حرکت دست و انگشت به منو‌های برنامه برسید و تنظیمات مربوطه را اعمال کنید. ساعت همچنین از وزن سبکی برخوردار است و با استفاده از یک بند سیلیکونی نرم به آسانی دور دست قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که بند قابلیت تعویض دارد و به خوبی با استایل مورد نظر شما در هر مکانی هماهنگ می‌شود. ساعت هوشمند HK14 Pro Plus نسخه Chat GPT دارای یک صفحه نمایش 2.02 اینچی از نوع AMOLED است که وضوح و روشنایی بالایی را در هر زمان ارائه می‌دهد و تمام اعلان‌ها یا پیام‌های مورد نظر شما را به خوبی به نمایش می‌گذارد. در نهایت باید به باتری 420 میلی آمپر ساعتی محصول اشاره کنیم که به وسیله یک کابل شارژ مغناطیسی در مدت زمان کوتاهی به طور کامل شارژ می‌شود و سپس زمان زیادی را برای انجام امور روزانه و ردیابی تناسب اندام یا سلامتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شایان ذکر است که HK14 Pro Plus با تمام گوشی‌های اندروید و iOS سازگار است و از زبان فارسی برای سهولت بیشتر در استفاده، پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کلیSmart-watch-HK14-Pro-Plus
مشخصات کلی
رنگ بندی

مشکی

سایر مشخصات
گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
گارانتی 18 ماهه همراه تجارت خاورمیانه

نظرات کاربرانSmart-watch-HK14-Pro-Plus
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند مدل Smart watch HK14 Pro Plus”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخSmart-watch-HK14-Pro-Plus

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیSmart-watch-HK14-Pro-Plus