در این بخش موبایل بازار به منظور تسهیل روند خرید و ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز، به پاسخگویی به سوالات متداول میپردازد.
- چگونه سفارش را ثبت کنم؟
برای ثبت سفارش کافی است که ابتدا در وبسایت ثبت نام کنید و محصول مورد نظر خود را در سبد خرید قرار دهید و گزینه تسویه حساب را بزنید. در صورتی که در سایت حساب کاربری دارید، با ورود به سایت سفارش خود را تکمیل کرده و نسبت به پرداخت اقدام نمایید.
- سفارش چند روزه به دستم میرسد؟
مدت زمان ارسال محصول شما بر حسب انتخاب شهر متفاوت میباشد. برای سفارشهای ثبت شده در تهران ارسال با پیک موتوری انجام میشود واگر سفارش بعد از ساعت 15 باشددر روز کاری بعد ارسال میشود (این گزینه برای مشتریان ساکن در تهران فعال است). برای سفارشات ثبت شده شهرستان ، مرسوله توسط پست پیشتاز ارسال میگردد و ظرف مدت 2 تا 3 روز کاری تحویل شما خواهد گردید.
- روشهای ارسال به چه صورت هستند؟
سفارشهای شهرستان از طریق پست پیشتاز ارسال میشود، این سفارشات ظرف مدت 2 الی 3 روز کاری به شما تحویل میگردند. برای مشتریان تهرانی ارسال با پیک موتوری انجام میشود ، در صورتی که سفارش شما قبل از ساعت 15 ثبت گردد تحویل در همان روز انجام میگیرد و در صورتی که بعد از ساعت 15 سفارشی ثبت شود تحویل برای روز کاری بعد انجام میگیرد.
- پول از حسابم کم شده اما سفارشم ثبت نشده است، چه کار کنم؟
گاهی وقتها خرید به دلیل مشکل در شبکه بانکی تکمیل نمیشود، در این صورت سفارش شما ثبت نشده اما وجه از حساب شما کسر میشود. این وجه کسر شده عموما تا 72 ساعت به حساب شما باز میگردد، در غیر اینصورت، مشکل ایجاد شده را باید از بانک سرویس دهنده خود پیگیری نمایید.
- آیا امکان پرداخت در محل هم وجود دارد؟
برای مشتریان ساکن تهران که گزینه پرداخت هنگام دریافت را انتخاب کنند، امکان پرداخت در محل و توسط کارتخوان نیز فعال است.
- شرایط لغو سفارش چگونه است؟
در صورتی که بعد از ثبت کامل سفارش و قبل از ارسال مرسوله، قصد لغو کردن آن را داشتید، باید بلافاصله با موبایل بازار هماهنگ کرده و سفارش خود را لغو کنید. در این صورت وجه پرداختی شما تا 3 روز کاری بازگردانده میشود. در غیر اینصورت امکان صرف نظر از سفارش وجود ندارد.
- شرایط استرداد کالا چیست؟
با توجه به ماهیت کالاهای موجود در موبایل بازار، شما تنها یک روز بعد از دریافت مرسوله امکان بازگشت آن را خواهید داشت. در نظر داشته باشید که استرداد کالا تنها برای محصولاتی که وکیوم و بستهبندی آنها باز نشده است و بستهبندی آنها در سلامت کامل قرار دارد امکانپذیر است. در این صورت مشتری ملزم است که محصول را به صورت اصولی و مناسب بستهبندی کرده و پس از هماهنگی لازم با مجموعه موبایل بازار اقدام به استرداد آن نماید. مبلغ کالا نیز پس از دریافت محصول توسط مجموعه موبایل بازار و تایید سلامت آن، طی 7 روز کاری استرداد میشود. بدیهی است که در چنین شرایطی تمامی هزینههای ارسال و ضرر و زیانهای احتمالی متوجه مشتری محترم است.
- وارد کردن اطلاعات شخصی کامل چه لزومی دارد؟
در نظر داشته باشید که از اطلاعات ثبت شده در سایت موبایل بازار برای ارسال و تحویل مرسوله شما استفاده میگردد. در نتیجه وارد کردن درست و دقیق اطلاعات ضروری است. در غیر اینصورت عواقب بوجود آمده به عهده مشتری محترم است.
در صورتی که پاسخ سوال خود را در موارد بالا پیدا نکردید، از روشهای زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید:
تلفن: 02191008777
ایمیل: info@mobilebazar.ir